1a Biennal Internacional Andorra Land Art

Del dijous 10 de setembre del 2015 fins al diumenge 18 d'octubre del 2015
Per tot el Principat, Andorra la Vella

1a Biennal Internacional Andorra Land Art. Durant un mes, prop d'una trentena d'artistes d'aquí i d'altres països ens mostraran la seva creativitat a l'hora d'imaginar, de construir un nou paisatge contemporani. Veurem com treballen amb la natura i dins la natura per fer-nos gaudir amb uns altres ulls de racons meravellosos del  país. Veurem i viurem de prop com milloren espais urbans i naturals amb les seves creacions personalíssimes. I tots plegats, adults i infants, podrem fer Land Art en una Zona Ras pensada expressament per a la participació i la pedagogia artística, en un espai natural tan acollidor com els voltants de l'estany d'Engolasters.

Artistes de renom internacional com els britànics establerts a Nova Zelanda Martin Hill i Phillipa Jones -que, a més, seran els protagonistes de la conferència inaugural-, el nord-americà Stuart Williams, la francesa establerta a Suïssa Marie-Hélène Richard, el britànic Joseph Ford, el belga establert a França David Vanorbeek i l'espanyol dEmo, participen en aquesta primera edició de la Biennal, ja sigui amb obres in situ o amb exposicions de fotografies. També hi participen els artistes andorrans Miquel Mercè, Susanna Ferran, Frédéric Hoffmann, Sara Valls, Nerea Aixàs, Jordi Casamajor, Mònica Armengol, Rafel Contreras, Pere Moles, Tito Farré, Toni Cruz i Anna Mangot, així com els catalans Xavier Puente, Eudald Alabau, Jordi Solé, Víctor Mata i Josep Lluís Vendrell (aquests dos darrers, de la Land Art Associació Catalunya). 


Continua llegint

Per tot el Principat

www.andorralandart.com

Reunió de Papaia Projectes Artístics

Govern d'Andorra, Consell General, Andorra Turisme, Comú de Canillo, Comú d'Encamp, Comú d'Ordino, Comú de Sant Julià de Lòria, Comú d'Andorra la Vella i Comú d'Escaldes-Engordany, Feda i Andorra Telecom

RTVA, Neon i Biennal Foundation

ET POT INTERESSAR

Presentació de l'exposició 'L'hivern a Andorra' de l'artista Dolors Simó

26/03/2026
A les 19.30 h

Hotel Roc Blanc, Escaldes-Engordany

Exposició fotogràfica solidària 'Les aiguabelles del Madriu'

19/03/2026
A les 19 h

Floristeria E-Naturam, Escaldes-Engordany

Conferència 'Quan tot és urgent'

18/03/2026
A les 19 h

Hive Five Coworking, Andorra la Vella

RESERVAR

Presentació del llibre 'El rebost i altres malsons'

17/03/2026
A les 19 h

Llibreria La Trenca, Andorra la Vella

L'origen dels elements químics, des del Big Bang fins l'oganessó

16/03/2026
A les 19 h

Centre Cultural La Llacuna, Andorra la Vella

L'univers de la Maite

03/03/2026 - 26/03/2026
Inauguració 3 de març a les 19 h

Centre Cultural La Llacuna, Andorra la Vella

Conferència inaugural de la 1a Biennal Internacional Andorra Land Art

10/09/2015
A les 19.30 h

Sala d’actes del Comú, Escaldes-Engordany