Arribada de Ses Majestats els Reis d'Orient
Dimecres 5 de gener del 2022
A partir de les 17 h
Canillo, Canillo
Activitat gratuïta
A les 17 h, entrega de les claus de les cases de la parròquia als Reis d'Orient per part de l’Hble. Sr. Francesc Camp, cònsol major
17.10 h Sortida de la carrossa des de Bordes d’Envalira per la carretera General 2 fins al Tarter
Pujada per la carretera de Sant Pere i baixada pel carrer de l’Ermità. La rua continuarà el seu trajecte fins a Ransol i donarà mitja volta davant de l’edifici Terra de l’Ordi per recuperar el seu recorregut per la carretera General 2 fins a l’Aldosa, on la carrossa donarà mitja volta a l’alçada de la plaça de la Font.
Tot seguit, per la carretera General 2 fins a la població de Canillo per la carretera general, girant a l’alçada de l’Hotel Ski Plaza fins, a la carretera de Prats. Es donarà la volta a la rotonda d’entrada a Prats per continuar altre cop de baixada fins al poble de Meritxell, on finalitzarà el recorregut.
També es retransmetrà en directe pel canal de Youtube de la parròquia.
A partir de les 17 h
Canillo
Comú de Canillo
ET POT INTERESSAR
Nadal és a Andorra la Vella: Elipsion, Cia. 'El Carromato'
23/12/2023
18.30 h
Avinguda Meritxell, Andorra la Vella
TEATRE INFANTIL NADALENC "LLUM DEL FANALET"
16/12/2023
A les 17 h
Auditori del Palau de Gel d'Andorra, Canillo
Nadal és a Andorra la Vella: 'Candore', Cia. Bambolea
16/12/2023
18.30 h
Avinguda Meritxell, Andorra la Vella
EXPOSICIÓ "METAREALISME, MÉS ENLLÀ DE LA REALITAT", DE JAVIER MEDINA
16/11/2023 - 15/12/2023
Museu de la Moto, Canillo