Canillo Escènic Arts 

Dissabte 3 d'agost del 2024
Canillo, Canillo

Activitat gratuïta

18h: FULL HOUSE a la plaça del Prat del Riu

Sense text i mitjançant el teatre físic i la música en viu, Full House explica la història dels veïns Koala, Dog i Horse, que viuen porta a porta. Koala està, simplement, enamorada del món, Dog és un solitari apassionat de la música clàssica i l'energètica Horse té sempre quatre plats cuinant-se al mateix temps. Estan tan ocupats amb ells mateixos i amb el seu dia a dia que ni tan sols s'adonen de les necessitats dels altres. Amb això, sembla que el conflicte està a punt d’explotar.

 

 

20h30: SOLO a l’Auditori del Palau de Gel

L’hàbitat natural de qualsevol pallasso és l’escena, amb el públic. Però què passa quan es queda sol? És al camerino on es barreja la persona i el personatge. On es desdibuixa la línia que els separa. Un llimbque no són l’escenari ni la vida real. És en aquesta frontera on té lloc aquest espectacle…

 

 

22h: SUPERSHOW al càmping Pla

Surt del mig! Un espectacle pirotècnic basat en la coreografia, la música i l'estil. Amb influències electró i hip hop, SuperCho destaca per la seva voluntat de trencar els codis del gènere.

El ritme de l'espectacle és sostingut, els efectes pirotècnics més espectaculars se succeeixen i 3 personatges moderns i carismàtics inverteixen tota la seva energia en la representació.

 

22h30: CONTES DE GEGANTS a la Plaça Carlemany

Gràcies als alumnes de l’animal escola de teatre, gaudirem de 4 nits de contes amb l’esperit de mantenir l’espectador pendent de les aventures protagonitzades per gegants sota l’atenta mirada de les gegantines escultures dels “COLOSSES”.

 

 

 

ATRACCIONS FIXES:

 

COLOSSES a la Plaça Carlemany

Qui són els COLOSSES?

Descobriu els dos gegants retro il·luminats de 10 metres d’alçada a qui la companyia francesa LouxorEspectcledona vida encarnant tota la fragilitat dels edificis i dels homes davant la natura.

Colosses és la metàfora del desig humà irrefrenable de domar els elements. L'excés qüestiona la responsabilitat de l'home envers el seu entorn.

 

 

AIGÜES RESILIENTS al Riu Valira d’Orient

En el marc de la tercera edició del Canillo Escènic Arts, l’artista andorrà Toni Cruz presenta ”AIGÜES RESILIENTS”, un projecte escultòric que busca sensibilitzar sobre els efectes del canvi climàtic, centrant-se en la disminució crítica de l’aigua als nostres rius. Aquesta instal·lació, situada estratègicament a la confluència del riu Montaup i el riu Valira a Canillo, destaca la importància vital de conservar els nostres recursos hídrics i la biodiversitat aquàtica.

Mitjançant l’ús de peixos metàl·lics, Cruz simbolitza la vida aquàtica en perill, il·lustrant l’impacte de les sequeres cada vegada més freqüents i intenses. Aquesta exposició no només ofereix un impactant recordatori visual de la urgència d’actuar davant del canvi climàtic, sinó que també pretén fomentar una major consciència ambiental entre els visitants.

Us convidem a tots a experimentar aquesta obra pública, que serveix com un espai de trobada i reflexió sobre les nostres accions individuals i el seu impacte en el medi ambient. A través d’aquest projecte, Toni Cruz ens convida a reflexionar sobre com podem contribuir a la protecció dels nostres ecosistemes naturals i inspirar canvis positius en la nostra societat.

Canillo

Veure el mapa

ET POT INTERESSAR

Espectacle dansa "Phénix"

16/04/2026
A les 20,30h

Auditori Nacional d'Andorra, Ordino

COMPRAR

68a Temporada de Teatre d’Andorra la Vella: "Honestedat"

16/04/2026
A les 20.30 h

Teatre Comunal, Andorra la Vella

COMPRAR

Líquid Fun. Diversió i arts escèniques per als més petits!

07/04/2026 - 10/04/2026
A les 9 h

Escola Líquid Dansa, Escaldes-Engordany

RESERVAR

FIRA OUTLET SOLDEU

05/04/2026
De 9.30 a 18.00 hores

Soldeu, Canillo

Concurs de Relats XXS

24/03/2026 - 23/04/2026

Biblioteca de Canillo, Canillo

Cicle Creatiu Espai Galobardes "PINTURA A RITME DE PIANO".

28/02/2026 - 02/05/2026
19

Espai Galobardes, Canillo