Conferència: “Cuina del paisatge: quan el territori esdevé ingredient”    

Dimecres 15 de juliol del 2026
De les 19 h a les 20:30 h
Camí de les Pardines, Encamp

Activitat gratuïta

Descobreix com el paisatge es pot interpretar a través de la gastronomia en una proposta que uneix territori, tradició i creativitat culinària. Explorarem com els productes locals i els sabers tradicionals es transformen en experiències gastronòmiques úniques.

L’activitat culminarà amb un tast de productes del territori.

Activitat organitzada amb la col·laboració del Restaurant Les Pardines.

823000 / WhatsApp: 344311

De les 19 h a les 20:30 h

Camí de les Pardines

Camí de les Pardines (1.650 m)

Distància aproximada: 7 km (anar i tornar), Temps aproximat: 1.30 h (anar i tornar), Punt de partida: borda de les Pardines (1.650 m), CS 220, Km 3

 

Punts d’interès

· Aquest camí destaca per la magnífica vista panoràmica del poble d’Encamp i les muntanyes que l’envolten.

· També podem apreciar un interessant jardí botànic amb espècies autòctones i típiques dels Pirineus.

· Aquest camí segueix traçat per on discorre, soterrat, el canal que porta les aigües destinades a la central hidroelèctrica de FEDA, des de la presa de Ransol fins a l’estany d’Engolasters.

 

Descripció

L’inici del camí se situa a la cruïlla de la carretera dels Cortals amb la borda de les Pardines (una mica abans del km3 de la CS220). Hi ha una àmplia zona d’aparcament. El sender discorre totalment pla. Durant tot el camí anem trobant punts d’aigua i taules per fer-hi una parada. Tot el recorregut passa per una zona obaga i amb vistes panoràmiques constants de la vila d’Encamp. Al final del camí arribarem al llac d’Engolasters, on trobem servei de restaurant. La tornada es farà pel mateix camí.

Situat en el mateix camí, podreu gaudir d'una petita instal·lació que remmemora el nostre passat, la Carbonera del Confòs. Cliqueu i informeu-vos-en.

Veure el mapa

Vall del Madriu-Perafita-Claror

ET POT INTERESSAR

El llibre sorpresa de Sant Jordi

23/04/2026

Biblioteca Comunal d'Encamp, Encamp

Presentació del llibre 'Integrats'

22/04/2026
A les 19 h

Biblioteca Nacional d'Andorra, Encamp

V Jornades de turisme sostenible d’Andorra 'Portaveus d’un Mon Millor'

20/04/2026
De les 9 a les 13 h

Casa Comuna, Sant Julià de Lòria

Presentació de la nova novel·la de Robert Pastor: "Foscors a Ponent"

18/04/2026
A les 11 hores

Biblioteca Comunal d'Encamp, Encamp

Xerrada 'Canvia la teva mirada, canvia la teva vida'

17/04/2026
A les 19 h

Hotel Roc Blanc, Escaldes-Engordany

Conferència Sofía Martínez Villar

17/04/2026
A les 20 h

Auditori MoraBanc, Andorra la Vella