“A la recerca dels ous de Pasqua”
Dissabte 16 d'abril del 2022
De 10 h a 14 h i de 15 h a 18 h
Museu Nacional de l'Automòbil, Encamp
Tarifa habitual
El conillet de Pasqua ha amagat uns quants ous de colors als museus d’Andorra
Les persones que visitin el Museu Nacional de l'Automòbil o el Museu Casa d'Areny-Plandolit podran participar en el joc de recerca d'ous de Pasqua.
S'han amagat uns quants ous de colors pels dos museus, que els visitants hauran de descobrir no solament fent servir la vista, sinó també l'enginy. Pistes visuals i escrites els seran de gran ajuda per trobar-los tots i aconseguir, a la sortida, els preuats ous de xocolata.
L'activitat està pensada per a tots els públics i es durà a terme durant tot el dia, de 10 a 14 h i de 15 a 18 h. Per participar-hi només cal adquirir l'entrada habitual a la taquilla dels museus.
De 10 h a 14 h i de 15 h a 18 h
Museu Nacional de l'Automòbil
El Museu Nacional de l’Automòbil mostra la transformació soferta en els vehicles al llarg de la seva existència des de la màquina de vapor com la Pinette (1885), la peça més antiga del Museu, fins a la dècada dels anys 70.
Av. de Joan Martí, 64 – AD 200 Encamp
Tel: (+ 376) 839 760
museusreserves@govern.ad
Govern d'Andorra
ET POT INTERESSAR
Presentació de la nova novel·la de Robert Pastor: "Foscors a Ponent"
18/04/2026
A les 11 hores
Biblioteca Comunal d'Encamp, Encamp
Caramelles Sant Julià de Lòria
12/04/2026
A partir de les 11 h
Pels carrers de la parròquia, Sant Julià de Lòria