Club de lectura 'L'home, a la recerca del sentit', de Viktor E. Frankl

Dimecres 21 de maig del 2025
A les 19 h
Biblioteca Comunal d'Encamp, Encamp

Activitat gratuïta

Una obra mestra d’observació psicològica i un testimoni de grandesa humana. El relat del psiquiatra Viktor E. Frankl, a partir de la seva experiència als camps de concentració, és una lliçó existencial sobre la capacitat humana de superar les dificultats i descobrir la veritat profunda que ens orienta i dona sentit a les nostres vides.

+376 732 704 / biblioteca@encamp.ad

A les 19 h

Biblioteca Comunal d'Encamp

Any rere any, la Biblioteca Comunal d'Encamp organitza un bon grapat d'activitats com ara els clubs de lectura, cursos temàtics, xerrades literàries i temàtiques, exposicions, tallers, concursos, bibliopiscina, contacontes i moltes més.

Com sempre, la nostra inquietud és crear, fomentar i consolidar els hàbits de lectura, començant pels més menuts i continuant amb l’etapa adulta. A la Biblioteca tenim una cosa molt clara, les relacions humanes i el contacte directe a través del joc, la lectura i la diversió són la base per crear un teixit social saludable, actiu i sensible amb l’entorn.

És per aquest motiu que totes i cada una de les activitats estan pensades per assolir els nostres reptes: informar, formar i divertir. Perquè volem que ens acompanyeu, que participeu i que aprenguem junts.


Biblioteca Comunal d'Encamp. Tel.: +376 732 704


Veure el mapa

ET POT INTERESSAR

Club de lectura a càrrec de David Galvéz del llibre Tot va passar alhora de l'autora Teresa Colom

01/06/2026
19:30H

Biblioteca del Centre Cultural Lauredià, Sant Julià de Lòria

Entrega de premis del 15è Concurs de Punts de llibre    

27/05/2026
A les 18 hores

Biblioteca Comunal d'Encamp, Encamp

Diada de Sant Romà de Vila    

25/05/2026
A les 11 hores

Església de Sant Romà de Vila d’Encamp, Encamp