Concert coral de Nadal    

Diumenge 21 de desembre del 2025
A les 12:30 h
Església de Santa Eulàlia, Encamp

Activitat gratuïta

La Coral Sant Miquel d’Encamp i la Coral Sant Antoni de la Massana ens conviden a celebrar l’arribada del Nadal amb un concert ple d’emoció i harmonia. Les seves veus ompliran l’Església de Santa Eulàlia d’Encamp amb un repertori de nadales i peces corals que evoquen la pau i l’esperit d’aquestes dates tan especials

A les 12:30 h

Església de Santa Eulàlia

L'església parroquial d'Encamp té un dels campanars romànics de torre més bonics d'Andorra. La seva alçada fa que ressalti la seva esbeltesa i realça la decoració de bandes i arcuacions llombardes dels tres pisos de finestres geminades.

Aquesta església també conserva d’època romànica les parets sud, en la que s'obre la porta, i oest. Va ser ampliada i modificada en diverses ocasions, els segles XVII i XVIII i durant els anys 20 de la passada centúria. La darrera reforma, dirigida per l'arquitecte David Mackay i realitzada a finals dels anys 80, ha consistit en l'ampliació de la nau i l'adequació d'espais annexos. L'excavació arqueològica realitzada en el mateix moment permeté deixar visibles els fonaments de l'absis romànic, destruït durant la reforma dels anys 20.

L'interior conserva dos retaules barrocs, dedicats a la Verge del Roser i a Sant Antoni, situats als altars laterals tancats amb reixes de ferro forjat, el retaule major de la mateixa època, dedicat a la Santa titular, així com una pica baptismal romànica de granit i un rodet de campanes.

Adossat a la paret sud podem admirar un porxo, ja documentat el segle XIV, i a la vora d'aquest un comunidor, destinat en èpoques passades a exorcitzar les tempestes.

Veure el mapa

ET POT INTERESSAR

Vespres d’estiu a Sant Miquel - Makuka

30/07/2026
A les 19h

Plaça Sant Miquel, Encamp

Ser apicultor per un dia amb visita guiada per Santa Coloma

30/07/2026
09:30 h

Santa Coloma - per tot el poble, Andorra la Vella

Nits d'estiu als museus- Casa Cristo

28/07/2026
A les 17 h, 18 h, 19 h, 20 h i 21 h

Museu Etnogràfic Casa Cristo, Encamp

Nits d'estiu als museus- Casa Cristo

28/07/2026
A les 17 h, 18 h, 19 h, 20 h i 21 h

Museu Etnogràfic Casa Cristo, Encamp

Bibliopiscina: "Contacontes i lectura a la gespa"

08/07/2026 - 29/07/2026
A les 11 h

Piscina de la Mola, Encamp

Pool Parties - L’after work de l’estiu a AnyósPark

25/06/2026 - 30/07/2026
De les 17 a les 22 h

AnyósPark, La Massana

COMPRAR