Rutes de tardor guiades: Via Ferrada de Bony d'Envalira a Grau Roig
Dissabte 18 d'octubre del 2025
A les 8:45 hores
Encamp, Encamp
Preu de l'activitat: 5 €
Gaudeix del patrimoni natural d'Encamp i del Pas de la Casa amb les rutes i sortides guiades que proporciona el departament de Turisme de la parròquia del 4 d'octubre a l'1 de novembre.
A Grau Roig, al cor de l’alta muntanya d’Encamp, trobem la Via Ferrada del Bony d’Envalira, la més alpina d’Andorra.
Amb 350 metres de recorregut i 200 de desnivell, s’enfila fins als 2.664 metres d’altitud, amb panoràmiques espectaculars del circ glacial de Pessons i els paisatges de tardor. És una ruta exigent, amb un temps de realització d’entre 3 i 6 hores i un grau de dificultat elevat, pensada per a persones amb experiència i bona forma física. Tot i que es pot fer tot l’any, sovint hi ha neu residual fins ben entrada la temporada.
Fer-la a la tardor permet gaudir de la calma i els colors únics de l’alta muntanya. No és recomanada per a famílies amb nens petits ni per a debutants.
Dificultat de nivell alt.
Punt de trobada: Oficina de Turisme d’Encamp a les 8:45 h
Durada total d’unes 6 hores aproximadament.
Material obligatori: Calçat de muntanya, roba de muntanya d’abric, impermeable, motxilla, ulleres de sol, aigua i menjar.
Material recomanat: Bastons de trekking, crema solar, gorra, guants i gorro si fa fred I medicaments personals.
L'equipament tècnic mínim necessari per realitzar la via ferrada (dissipador, arnès i casc) està inclòs en l’activitat. En el cas de disposar-ne de propi es pot dur.
Reserva la teva plaça a les Oficines de Turisme d'Encamp o del Pas de la Casa.
Més informació:
+ 376 731 000
www.encamp.ad
A les 8:45 hores
Encamp
Oficina de Turisme d'Encamp
Plaça del Consell, 1
AD200 Encamp- Principat d'Andorra
Tel.:
+ 376 731 000
turisme@encamp.ad
Comú d'Encamp
ET POT INTERESSAR
Entrega de premis del 15è Concurs de Punts de llibre
27/05/2026
A les 18 hores
Biblioteca Comunal d'Encamp, Encamp
Visita guiada 'Redescobrint el Santuari de Meritxell'
23/05/2026
A les 20 h
Santuari Nostra Senyora de Meritxell, Canillo
ANDOFLORA 2026 · Programa en directe “La Tertúlia”
22/05/2026
13:00 - 14:00h
Carpa Cadena Pirenaica, Prat del Prat Gran, La Massana