'De ferro i de fang', dansa

Dissabte 12 de novembre del 2022
A les 12 h i a les 12.40 h
MW Museu de l'Electricitat, Encamp

Activitat gratuïta

Amb l'Escena Nacional d'Andorra, i en col·laboració amb altres museus del país, arriba De ferro i de fang, una obra artística inèdita que conjuga dansa i música en viu. Amb la contribució d'Andorra Turisme, l'activitat s’emmarca dins de l’Andorra Shopping Festival, que enguany dona més visibilitat als museus del país.

El món natural i la modernitat són dos pilars que conformem la identitat d’Andorra. Dos figures personificaran aquests pilars i donaran vida a les seves relacions, a les seves afinitats i a les seves confrontacions. Sota la direcció d’Alfons Casal, els intèrprets Emma Riba, Mònica Vega i Xavi Pérez i el músic David Font donaran vida a aquest projecte que inclou 12 representacions en sis museus del país: MW Museu de l'Electricitat, Centre d’Art d’Escaldes-Engordany, Museu Carmen Thyssen, Casa Cristo i Espai Columba.

 

+ 376 739 111 – fedacultura@feda.ad

A les 12 h i a les 12.40 h

MW Museu de l'Electricitat

El museu està ubicat a la planta baixa del mateix edifici de la central hidroelèctrica de FEDA. Aquesta central es va posar en funcionament el 1934 i avui és la principal font de producció d'energia elèctrica d'Andorra.

El visitant es deixarà guiar per un recorregut on s'explica què és l'energia i on es mostra l'evolució històrica de l'energia elèctrica a Andorra. A més, podrà experimentar i descobrir diverses lleis de l'electricitat per mitjà de diversos tallers educatius.

L'edifici de la central és un bé inventariat dins del patrimoni cultural d'Andorra per la seva arquitectura de granit i per representar la modernització d'Andorra.

El Museu està situat en un edifici viu on hi ha el Despatx Elèctric d'Explotació, el centre neuràlgic de l'energia elèctrica del país, i on el visitant podrà veure en funcionament les turbines que generen electricitat.

El Museu de l'Electricitat és una entitat de FEDA.

Veure el mapa

+ 376 739 111 – fedacultura@feda.ad

+ 376 739 111 – fedacultura@feda.ad

ET POT INTERESSAR

Diada Mare de Déu de l'Ecologia    

06/06/2026
A les 11 hores

Camí de les Pardines, Encamp

Taller d'aromateràpia morfològica amb Marta Bernet    

06/06/2026
A les 11 hores

Biblioteca Comunal d'Encamp, Encamp

Dansa: Ona - Cicle Cultural Encamp    

06/06/2026
Dos passis: A les 16 hores i a les 17:30 hores

Sala de festes del Complex Esportiu i Sociocultural d'Encamp, Encamp

COMPRAR

ClàssicAnd 2026. Companyia Nacho Duato

05/06/2026
A les 21 h

Parc Central, Andorra la Vella

Observació d'ocells forestals a les Pardines

31/05/2026
A les 9 h

Camí de les Pardines, Encamp