'Creuem fronteres'

Centre Comercial Illa Carlemany, Escaldes-Engordany

Entrada lliure

'Creuem fronteres' · Caravana Solidària Andorra-Sàhara 2019

Emoció, esperança i lluita diària és el que es presenta en aquest recull fotogràfic sobre la primera Caravana Solidària Creuem Fronteres 2019, viatge realitzat el mes d’abril.

Des d’Andorra fins als campaments sahrauís ens vam desplaçar un grup de 15 persones que amb molta il·lusió vam impulsar el nou projecte solidari “Creuem Fronteres”. Hi vam portar medicaments, material escolar, aliments, joguines, roba i calçat.

Gràcies a la col·laboració andorrana es veuran beneficiades moltes famílies que milloraran la seva qualitat de vida.  Des d’Andorra s’han implicat persones de totes les edats i col·lectius: escolars, famílies, homes i dones interessats en la lluita d’aquest poble, i empreses que de manera altruista han posat el seu granet de sorra per a aquesta causa oblidada.

Les fotografies captades ens endinsen en una realitat llunyana però existent. Durant les primeres jornades del viatge vam haver de superar diversos obstacles logístics. Però, finalment, vam poder entregar amb èxit tot el material carregat dies abans als tràilers així com les claus de tots els vehicles donats. L’inacabable desert del Sàhara va ser el teló d’aquesta experiència solidària i els riures dels més petits ressonaven a totes les cases i madrases -escoles- que vam visitar. Pors, angoixes i incerteses però també il·lusió, caliu i molta alegria ens han acompanyat durant tot el viatge en què hem pogut conèixer millor la vida sahrauí.

A través d’aquestes 15 imatges, us mostrem un tast de la primera Caravana Solidària Andorra-Sàhara, una experiència per compartir i fer vibrar. Des de “Creuem fronteres” continuarem construint ponts solidaris que superin fronteres i seguirem treballant en pròximes caravanes per millorar el dia a dia la comunitat sahrauí.

Tots els diners recaptats de la venda de les imatges es destinaran íntegrament a la causa.