Màgia de Nadal · Visita guiada nocturna Escaldes – Caldea: Festival de llum i color
Dimarts 19 de desembre del 2023
A les 19.30 h
Caldea, Escaldes-Engordany
Veniu a gaudir d'Escaldes – Caldea quan enfosqueix i es troba majestuosament engalanada per les festes nadalenques. Viurem la màgia del Nadal en el marc d'un agradable passeig per la parròquia que a aquestes hores i especialment en aquestes diades es converteix en un festival de llum i color tot contribuint a alegrar considerablement els nostres sentits i a reviure les nostres emocions fent-nos submergir a l’esperit nadalenc.
Explorem la parròquia, part de les seves escultures, monuments i l'arquitectura d'avantguarda en què la il·luminació juga un paper significant. Us ensenyem a jugar i a gaudir de la llum i recrear les emocions de la integració de l'entorn en l'espai que explorem junts.
Us mostrem la bellesa del nostre entorn combinant el ric patrimoni natural, cultural, històric, artístic, escultòric i arquitectònic amb la màgia que suposa la seva interacció i el ressalt que desencadena la llum quan la foscor ens envaeix. Descobrim una Escaldes diferent caracteritzada per la dinàmica que li donen els llums, però al mateix temps amb la pau i tranquil·litat necessària en hores de repòs.
Contemplem l'esplendor de com brolla l’aigua termal i el vapor que emana donant-li un component màgic. Veniu a viure-ho amb nosaltres.
Aprendreu a apreciar la parròquia amb altres ulls i a explorar-la en el marc d'un festival de llum i color que en ressalten el llegat. Veniu a conèixer i viure els secrets que ens ofereix la nit, una nit plena de llum, color, històries i anècdotes.
Ens agrada establir un diàleg amb els participants que ens acompanyen, intercanviar coneixements i, al mateix temps, poder aprendre els uns dels altres.
La nostra intenció és passar una bona estona junts i generar una experiència que es convertirà en inoblidable. No s´ho perdin, els hi encantarà. Els hi esperem!
Ens agrada dir que la visita guiada és preeminent, i que la fem amb orgull, passió i amor per aquesta terra i per estimació a la seva gent i als participants que ens hi acompanyen.
Punt de trobada al Parc de la Mola, davant el pont d’entrada principal a Caldea.
Es requereix inscripció prèvia i un nombre mínim de participants.
Català / Castellà / Anglès / Francès / Alemany / contacteu-nos per a altres idiomes
AndorraFreeTour@gmail.com
Telèfon / Whatsapp: +376 384 708
www.AndorraFreeTour.com
A les 19.30 h
Caldea
ET POT INTERESSAR
Activitat infantil 'El joc de l’oca dels ODS arriba a la Casa dels Guardes!'
23/05/2026
A les 12 h
Camí hidroelèctric d'Engolasters, Escaldes-Engordany
Visita guiada 'Redescobrint el Santuari de Meritxell'
23/05/2026
A les 20 h
Santuari Nostra Senyora de Meritxell, Canillo
ULLNU. Instal·lació 'Interferència humana' de Lluís Casahuga
22/05/2026 - 23/05/2026
De les 21 a les 24 h
Placeta de Sant Esteve, Andorra la Vella
Programació dels Cinemes Illa Carlemany
21/05/2026 - 28/05/2026
.
Cinemes Illa Carlemany, Escaldes-Engordany
COMPRAR