Monòleg 'Touristes au Japon' COMPRAR
Dijous 26 de novembre del 2026
A les 21 h
Sala d’actes del Comú, Escaldes-Engordany
15 €
Què passa quan l'eficiència ancestral del País del Sol Naixent xoca con la malaptesa crònica d'un viatger occidental afanyat?
"Turistes al Japó" és una immersió humorística en la vida quotidiana de dos pols oposats. D'una banda, Miki, l'homo touristus rapidus, decidit a fotografiar, consumir i experimentar tot el Japó en un temps rècord. De l'altra, Ivan, el guía local, un modelo de serenitat absoluta, que intenta mantener l'ordre i l'harmonia zen enmig d'aquest tsunami d'energia caòtica.
Más que una sèrie de gags, "Turistes al Japó" és un reflex tendre i hilarant de les nostres pròpies debilitats viatgeres. Una comèdia universal que demostra que, si bé el respecte mai impedeix el riure... el permite plenament.
Artista i traductor francès que viu al Japó, Cyril Coppini és l'únic francès que practica profesionalment l'art del Rakugo, una forma tradicional japonesa de narració en solitari.
Francès
(+376) 395 286
Ivan Lira, Miki Legendario i Cyril Coppini
A les 21 h
Sala d’actes del Comú
La sala d'actes està situada al bloc 1, planta baixa.
Té una mida aproximada de 248,70 m2, amb una capacitat per a 197 seients.
www.comedia.ad
(+376) 395 286
Produccions lira
ET POT INTERESSAR
Meritxell reneix, 50 anys sota la mirada d'un poble
10/10/2026
A les 12 h
Santuari Nostra Senyora de Meritxell, Canillo
Presentació del llibre de relats ‘Vampirs’
07/10/2026
A les 19.30 h
Biblioteca Comunal d'Escaldes-Engordany, Escaldes-Engordany
Activitats a la Vall del Madriu-Perafita-Claror
20/06/2026 - 10/10/2026
.
Per tot el país, Andorra la Vella
RESERVAR