Visita guiada nocturna Escaldes – Caldea: Festival de llum i  color

Dimecres 17 de gener del 2024
A les 20 h
Caldea, Escaldes-Engordany

Veniu a gaudir d'Escaldes – Caldea quan la claror del dia s’acaba i es converteix en foscor. En el marc d'un agradable passeig per la parròquia d’Escaldes-Engordany que a aquestes hores es converteix en un festival de llum i color contribuint a alegrar considerablement els nostres sentits i fent reviure les nostres emocions.

Explorem la parròquia, part de les seves escultures, monuments i l'arquitectura d'avantguarda en què la il·luminació juga un paper significant. Us ensenyem a jugar i a gaudir de la llum i recrear les emocions de la integració de l'entorn en l'espai que explorem junts.

Us mostrem la bellesa del nostre entorn combinant el ric patrimoni natural, cultural, històric, artístic, escultòric i arquitectònic amb la màgia que suposa la seva interacció i el ressalt que desencadena la llum quan la foscor ens envaeix. Descobrim una Escaldes diferent caracteritzada per la dinàmica que li donen els llums, però al mateix temps amb la pau i tranquil·litat necessària en hores de repòs.

Contemplem l'esplendor de com brolla l’aigua termal i el vapor que emana donant-li un component màgic. Veniu a viure-ho amb nosaltres. 

Aprendreu a apreciar la parròquia amb altres ulls i a explorar-la en el marc d'un festival de llum i color que en ressalten el  llegat. Veniu a conèixer i viure els secrets que ens ofereix la nit, una nit plena de llum, color, històries i anècdotes.

Ens agrada establir un diàleg amb els participants que ens acompanyen, intercanviar coneixements i, al mateix temps, poder aprendre els uns dels altres.

La nostra intenció és passar una bona estona junts i generar una experiència que es convertirà en inoblidable. No s´ho perdin, els hi encantarà. Els hi esperem!

Ens agrada dir que la visita guiada és preeminent, i que la fem amb orgull, passió i amor per aquesta terra i per estimació a la seva gent i als participants que ens hi acompanyen.

Punt de trobada al Parc de la Mola, davant el pont d’entrada principal a Caldea.

Es requereix inscripció prèvia i un nombre mínim de participants.

Català / Castellà / Anglès / Francès / Alemany / contacteu-nos per a altres idiomes

AndorraFreeTour@gmail.com
Telèfon / Whatsapp: +376 384 708
www.AndorraFreeTour.com

A les 20 h

Caldea

Veure el mapa

ET POT INTERESSAR

Itinerari pel poble de Sispony

18/04/2026
A les 11 h

Museu Casa Rull, La Massana

Taula rodona 'Resident, mercat i païs'

16/04/2026
A les 19 h

Hive Five Coworking, Andorra la Vella

RESERVAR

Líquid Fun. Diversió i arts escèniques per als més petits!

07/04/2026 - 10/04/2026
A les 9 h

Escola Líquid Dansa, Escaldes-Engordany

RESERVAR

Mina de Ferro de Llorts

03/04/2026 - 05/04/2026
9:30h a 17:30h (última visita comença a les 17h)

Mina de Llorts, Ordino

COMPRAR

Programació dels Cinemes Illa Carlemany

01/04/2026 - 09/04/2026
.

Cinemes Illa Carlemany, Escaldes-Engordany

COMPRAR

Van Gogh Alive Andorra 2026

22/01/2026 - 06/04/2026
De dilluns a dimecres: De 15.00 h a 20.00 h Dijous i divendres: De 11.00 h a 20.00 h Dissabte i festius: De 11.00 h a 21.00 h Diumenge: De 11.00 h a 20.00 h

Sala Prat del Roure, Escaldes-Engordany

COMPRAR