Festa de la neu
Dissabte 9 de març del 2024
De les 10 h a les 14 h
Pàrquing de la Caubella de Pal, La Massana
Activitat gratuïta
Pintacares. Kids&Us et deixarà espectacular.
Puja al camió de bombers. Podràs conèixer per dins com és un camió dels bombers d'Andorra.
Taller de música. Amb l'escola de música moderna podràs fer les teves primeres passes en el món de la música.
Golf amb la Federació Andorrana de golf.
Futbol amb la Federació Andorrana de golf.
Taller de seguretat en l'esquí amb el Pic Negre.
A l'escenari gaudirem de:
Conta contes que t'explicarà l'Andi.
Ballaruca. L'Andi està preparant una coreografia molt xula perquè te l'aprenguis i la puguis ballar amb ell.
Sorteig de regals: Xecs de 30 euros de Crèdit Andorrà, entrades per als cinemes illa i moltes coses més.
Esmorzar: Hi haurà suc i magdalena! (Per als primers piolets i pioletes que vinguin, fins que s'acabin les 300 unitats de les quals disposarem).
El carnet de soci/sòcia no és imprescindible per gaudir de la festa, però si el portes, podràs gaudir del descompte del 20% en comprar el forfet per fer les activitats de l'estació de Pal.
Andi, Piolet i Violeta del Club Piolet.
De les 10 h a les 14 h
Pàrquing de la Caubella de Pal
RTVA
Illa Carlemany, Cinemes Illa, Pic Negre, Kids&Us, La Moixera, Federació de Golf d'Andorra, IMO Grup Miranza, Pal Arinsal Estació, Bombers d'Andorra, Federació Andorrana de futbol, Crèdit Andorra i Espai de música moderna.
ET POT INTERESSAR
08/04/2026
17H
Biblioteca del Centre Cultural Lauredià, Sant Julià de Lòria
07/04/2026
17H
Biblioteca del Centre Cultural Lauredià, Sant Julià de Lòria
A la recerca dels ous de Pascua
03/04/2026 - 04/04/2026
De 10 a 14 h i de 15 a 18 h
Diversos llocs del Principat, Andorra la Vella