Gran Pícnic de Ioga. 2a Edició RESERVAR

Dissabte 12 de setembre del 2026
A les 11 h
Coll d'Ordino, Ordino

Aportació voluntària

Després de l’èxit de la primera edició, on vam tenir el plaer de reunir més de 70 persones, aquest any tornem amb la 2a edició del Gran Pícnic de Ioga d’Andorra.

Professors, alumnes, practicants habituals o persones que simplement tenen curiositat per descobrir el ioga: tothom hi és benvingut.

Una gran pràctica de ioga compartida, guiada per 4 professors, seguida d’un pícnic a l’aire lliure per respirar junts, moure’ns, connectar, compartir i gaudir d’un bon moment en comunitat.

La pràctica, d’1 h 30 min a 2 h, està pensada per a tots els nivells, incloses les persones que practiquen ioga per primera vegada. El programa inclou una meditació inicial, un escalfament suau, un flow per activar l’energia, una pràctica central de hatha flow i una sessió de yoga nidra.

Després de la pràctica compartirem un pícnic a l’aire lliure. Cada participant porta alguna cosa per menjar i, si ho vol, per compartir amb els altres.

Cal portar estoreta de ioga, aigua, una jaqueta o manta petita per si refresca i el propi pícnic.

(+376) 603 302

essencya.andorra@gmail.com

A les 11 h

Coll d'Ordino
Coll d'Ordino

Essencya Yoga Ayurveda — Claire Gugliminotti

essencya_andorra, @txellpagesrufe, @yoga.con.marta, @sofiandyoga

ET POT INTERESSAR

"Gaudim amb Gaudí", titelles

12/09/2026
A les 16,30h

Sala d'esbarjo Quart de la Cortinada, Ordino

Ordino Jardins d'Art

11/09/2026 - 13/09/2026
De les 12h a les 19h

Poble d'Ordino, Ordino

Exposició "Des-Memòria" de Gemma Piera

11/09/2026 - 12/10/2026
De dilluns a divendres de 8h a 20h i dissabtes de 9h a 13h

Edifici Sociocultural l'Estudi, Ordino