'EL SOMNI DE DON GUILLEM'. Una experiència màgica amb hologrames que ens fa reviure la història del país

Del dilluns 23 de gener del 2023 fins al divendres 31 de maig del 2024
Museu Casa d’Areny-Plandolit, Ordino

Don Guillem et convida a recordar la seva intensa vida; la relació amb el carlisme, la seva activitat com a síndic de les Valls d’Andorra, el seu paper com a promotor de la Nova Reforma i la passió dels seus dos matrimonis, en una experiència màgica amb hologrames que ens fa reviure la història del país.

El somni de Don Guillem és una experiència multisensorial que combina objectes tangibles, tecnologia i l’espai real per transportar-nos al temps del baró, a l’Andorra del final del segle xix, al capvespre d’una família poderosa, entre els murs d’una residència estival que encara conserva els records d’una nissaga que va viure entre luxes i capricis allunyats de la realitat andorrana.

Recordant el passat amb tecnologies del present per a una visita diferent a la Casa d’Areny-Plandolit.


TARIFES

-        Entrada individual: 7 € (inclou servei d’audioguies, visita a la Casa d’Areny-Plandolit, Museu Postal i exposició de l’Era del Raser i sistema immersiu).

-        Entrada reduïda: 3,50 € (grups de més de 10 persones, més grans de 65 anys, estudiants estrangers).

-        Entrada gratuïta (menors de 10 anys, targeta magna, carnet jove, carnet ICOM i d’Icomos, persones amb discapacitat, primer i tercer dissabtes del mes per als residents del país, les escoles i els estudiants nacionals, els serveis socials i el Club Piolet).

-        Visita guiada: suplement d’1,50 € per persona i amb reserva prèvia.


HORARIS

Maig-octubre de les 10 a les 14 h i de les 15 a les 18 h. Diumenges de 10 a 14 h. Diumenges tarda i dilluns tancat.

Novembre-abril de les 10 a les 14 h i de les 15 a les 18 h. Diumenges i dilluns tancat.

Consulteu els festius i les ampliacions d’horàries a: www.museus.ad.

reservesmuseus@govern.ad / Tel.: +376 839 760

Museu Casa d’Areny-Plandolit
museusandorra@gmail.com
Tel.: +376 836 908

Veure el mapa

ET POT INTERESSAR

Un viatge per la iconografia de la pintura romànica d'Andorra

16/05/2026
A les 16 h

Església Sant Martí de la Cortinada, Ordino

Taller de maquillatge

16/05/2026
A les 16,30h

Sala d'esbarjo Quart de la Cortinada, Ordino

'L'Strappo' a l'inicia de l'espoli del romànic català

14/05/2026
A les 19 h

Espai Columba, Andorra la Vella

Fira del bestiar d'Ordino 2026

08/05/2026 - 10/05/2026
Divendres 8 a perir de les 10h / Dissabte 9 de 10h a 20h / Diumenge 10 de 8,30h a 14h

Poble d'Ordino, Ordino

15a edició del Concurs de punts de llibre

01/04/2026 - 15/05/2026
Fins a les 19 hores

Biblioteca Comunal d'Encamp i Biblioteca Comunal del Pas de la Casa, Encamp