ClàssicAnd · ANITA RACHVELISHVILI & VINCENZO SCALERA COMPRAR
Divendres 9 de juny del 2023
A les 21 h
Auditori Nacional d'Andorra, Ordino
RECITAL
Anita Rachvelishvili, mezzosoprano
Vincenzo Scalera, piano
PROGRAMA
P. I. Tchaikovsky
None but the lonely heart. op.6, no. 6 Night. op.73 no. 2
Reconciliation. op. 25, no. 1
S. Rachmaninov
How fair this spot. op. 21, no. 7 Do not grieve for me. op. 14, no. 8 O do not sing to me. op. 4, no. 4
M. de Falla
Set cançons populars Espanyoles
El Paño Moruno Seguidilla Murciana Asturiana
Jota Nana Canción Polo
Pausa
F. P. Tosti
Non t’amo più Tristezza
G. Verdi
Stride la vampa “Il Trovatore”
J. Massenet
Va! Laisse couler mes larmes “Werther” Meditation “Thais” (piano solo)
C. Saint Saëns
Mon coeur s’ouvre a ta voix “Samson et Dalila”
La cinquena de les nostres propostes ens porta al Principat d’Andorra a una de les millors mezzosopranos del moment. La georgiana Anita Rachvelishvili oferirà un recital a l’Auditori Nacional d’Ordino. Després dels seus triomfs als escenaris de tot el món, entre els quals, el Metropolitan de Nova York, l’òpera de Viena o l’Scala de Milà, podrem veure per què s’ha convertit en una de les artistes de referència en el panorama de la lírica actual. Interpretant sigui Carmen o Dalila, alguns dels seus personatges de referència, la seva poderosa veu no deixa indiferent ningú. Una oportunitat única de gaudir d’una de les millors artistes del moment.
A les 21 h
Auditori Nacional d'Andorra
L'Auditori Nacional d'Andorra, situat al poble d'Ordino, és un edifici que data de començament dels anys 30, i està situat al costat de la Casa Museu d'Areny Plandolit.
L’edifici està dividit en cinc plantes que corresponen a un subsol format per dos nivells, on hi ha una zona de magatzem, els camerinos, els lavabos i una zona polivalent que té diversos usos en funció de l'acte que es faci.
Comú d'Andorra la Vella, Comú d'Ordino, Govern d'Andorra
ET POT INTERESSAR
Setmana de la pedra seca · Com dibuixar les llums i les ombres de la pedra seca
02/12/2023
De 10.30 a 14 h
Placeta de l’Església de Sant Serni, de Llorts, Ordino
Vespres musicals a la terrassa del Roc Blanc
30/11/2023
De 19.15 h a 21.15 h
Hotel Roc Blanc, Escaldes-Engordany
29/11/2023
De 18 a 20 h
Auditori Nacional d'Andorra, Ordino
31/10/2023 - 30/11/2023
De dilluns a divendres, de 9 h a 20 h / Dissabte, de 9 h a 13 h
Edifici l'Estudi, Ordino