'Soc un còdol'. L’ERA Arts Escèniques · Cicle Poesia i cia.· Temporada 2023 Auditori Nacional d'Andorra COMPRAR
Dissabte 29 d'abril del 2023
A les 19 h
Auditori Nacional d'Andorra, Ordino
Entrada: 5 € · 15% descompte amb el carnet jove
“Com l'aigua erosiona la terra, la paraula erosiona la persona. Modela valls de pensaments i còdols d'emocions.”
Inspirada en la poesia d’autores andorranes, Soc un còdol recorre diferents universos artístics fusionats que ens expliquen com “la paraula sense sentit” erosiona la persona fins a depositar-la als marges d'un riu que no atura el seu cabal.
Un espectacle de creació que combina la dansa i la música al voltant del text.
A les 19 h
Auditori Nacional d'Andorra
L'Auditori Nacional d'Andorra, situat al poble d'Ordino, és un edifici que data de començament dels anys 30, i està situat al costat de la Casa Museu d'Areny Plandolit.
L’edifici està dividit en cinc plantes que corresponen a un subsol format per dos nivells, on hi ha una zona de magatzem, els camerinos, els lavabos i una zona polivalent que té diversos usos en funció de l'acte que es faci.
Govern d'Andorra
ET POT INTERESSAR
"Miriorama, la rondalla que mai s'acaba", contacontes
18/04/2026
A les 16,30h
Sala d'esbarjo Quart de la Cortinada, Ordino
03/04/2026 - 05/04/2026
9:30h a 17:30h (última visita comença a les 17h)
Mina de Llorts, Ordino
COMPRAR